czwartek, 14 lipca 2016

Kilka prostych kluczy do sukcesu e-mail marketingu

Stała i wspólnym problemem dla właścicieli firm zastanawia się w jaki sposób mogą przyciągnąć więcej klientów nie wydając zbyt dużo pieniędzy. Praktyki, która pasuje do tego jest użycie e-mail marketingu. Jeśli jesteś zaznajomiony z tego rodzaju marketingu, przeczytaj ten artykuł. Informacje te należy zacząć.


Nigdy nie wysyłanie niechcianych e-maili do tych, którzy ich nie zwróciła. E-maile mogą być oznaczone jako spamu jeśli wyślesz je do ludzi, którzy nie zapisali się na ich own.This jest bardzo szkodliwe dla reputacji Twojej firmy i może być zablokowana przez niektórych dostawców usług internetowych.

Jeśli ludzie nie dobrowolnie zarejestrować się w wiadomości e-mail, będą oskarżać cię o spamowanie i obmawiać firmę.

Zawsze uzyskać zgodę klienta przed nawiązaniem kontaktu klientów poprzez e-mail marketingu. Niechciane maile są zazwyczaj postrzegane jako spamu, a oni po prostu ignorować te e-maile. Można też naruszać zasady twój ISP poprzez wysyłanie masowych e-maili do klientów, którzy nie chcą, aby je otrzymać.

Zapewnij swoim klientom specjalne artykułów i rzeczy, które może nie może znaleźć na swojej stronie. Sponsorowane tym ofert specjalnych na liście mailingowej. Wyślij oferty i pozdrowienia z wakacji, nie tylko gdy chcecie coś.

Niech abonent dyktować jak często chcieliby uzyskać wiadomości z branży, jak wiele informacji osobistych są zrezygnować z tobą, i ile informacje chcą ujawnić.

Jeśli nie masz uprawnień, można spowodować, aby klienci nie ufa i może dać firmie złą nazwę. Można nawet być na czarnej liście, które mogą tworzyć poważne problemy dla kampanii i Twojej firmy.

Spójrz na spam pojawić, aby dowiedzieć się, jak uniknąć patrząc podoba. Zdobądź darmowy adres e-mail, pisać swój nowy adres e-mail w różnych miejscach w Internecie, i obserwować, ile spamu pojawić. Ucz się od złych rzeczy te maile zrobienia i dostosować swój e-mail, które wyglądają równie profesjonalnie jak to możliwe. Podjęcie środków, aby wyróżniać się od spamerów zwiększy swoją markę.

Wiadomości e-mail powinien mieć wezwań do działania. Klienci powinni wiedzieć dokładnie, co chcesz im zrobić w każdej wiadomości e-mail wysyłanych na zewnątrz. Upewnij się, że masz jakieś linki zawierają są oczywiste i niech będzie wiadomo, jak z nich korzystać. Można powtórzyć te sekcje, umieszczając je w górę i na końcu wiadomości e-mail, aby uzyskać więcej ekspozycji.

Kampania dla wiadomości e-mail musi okazać się uwaga. Może to potrwać kilka prób, aby zrobić to dobrze. Nawet, gdy znajdziesz coś, co działa dla Ciebie, nadal próbować nowych strategii, aby stale podnosić swoją kampanię.

Jeśli czują się jak są one czytanie listu formularz, zostanie on usunięty i zostanie zablokowany. Umieszczenie w ich imieniu jest prosta, ale można dostosować go jeszcze bardziej. Powinieneś wiedzieć, gdzie, dlaczego i gdzie zapisał się. Tego rodzaju informacje mogą być złożone w wiadomościach.

Upewnij się, że kampanie e-mail marketingu oczek z różnych wydarzeń specjalnych i święta. Plan na te rzeczy z wyprzedzeniem. Opracować konkretne kampanie marketingowe dla znaczących świąt detalicznych, takich jak Walentynki, Wielkanoc i innych ważnych datach. Można również dodać dodatkowe kampanie marketingowe podczas dłuższych czasów detalicznej.

Nigdy wysłać klientowi bez ich zgody pierwszy! Jeśli wysyła niechcianych e-maili do klientów, a nawet ludzi, z którymi nie masz relacji biznesowych, szybko znaleźć się zakopane w nadużywania skarg. Jeśli wielu ludzi postrzega swoje e-maile jako spam, możesz zostać ukarany, a większość swoich abonentów będzie po prostu zrezygnować z listy e-mail.

Możesz śledzić z klientami wysyłając kupon. Dodaj link do wiadomości e-mail, który zawiera, co się stanie, jeśli po to, aby uzyskać więcej informacji. Zakończ swój e-mail w bardzo pozytywnym akcentem, wyjaśniając, że cenne klienci zawsze będą mieć dostęp do najlepszych cen, ponieważ wartość ich lojalności.

Ułatwia to dla kogoś innego, aby dokładnie sprawdzić, ile chcą, wiadomości e-mail marketingu. Może się to wydawać dziwne, ale opcje klientów dając może pomóc uniknąć roszczeń niewłaściwego wykorzystywania, że ​​masz do czynienia z później.

Przechowywać linie zastrzeżeniem minimum wiadomości e-mail do mniej niż 60 znaków. Wielu klientów e-mail często obcina przedmiotem niniejszej długości. Niektóre z nich po prostu nie jest możliwe wyświetlenie dłuższy tekst. Niezależnie od tego, dlaczego ważne jest, abonent może wymagać jedynie 60 znaków, aby bardzo szybki osąd na czytanie wiadomości lub usuwając je.

Użyj informacji demograficznych ci pobieranego na abonenta, aby ich doświadczenia zakupy. Jeśli klient używa odnośnik email do odwiedzenia witryny, automatycznie wypełnić informacje już wiesz o klienta. To sprawia, że ​​rzeczy prostsze i zwiększa prawdopodobieństwo, że będą one dokonać zakupu.

Ustaw harmonogram swoich biuletynach i przestrzegać go. Biuletyny trzeba wychodzić tak blisko Jednocześnie abonenci table.Your oczekiwać, że e-maile do pochodzą z tej samej rutyny Obiecałeś, więc będą one sprawdzić pocztę na około tej samej porze każdego dnia lub tygodnia, aby zobaczyć, co masz do powiedzenia następna ,

Pamiętaj, że wiadomości zawierają więcej informacji niż tylko sprzedaży i wezwań do działania. Wiadomości e-mail należy czytać jak newsletter z ciekawych informacji na temat samej branży lub firmy. Ludzie zwykle nie doceniają tępego skoku sprzedaży i będzie więcej niż prawdopodobne, wypisać się z listy. Chociaż głównym celem biuletyny będą generować sprzedaż, ważne jest, aby dostarczyć ciekawych informacji do swojej bazy klientów.

W przypadku e-maili biznesowych newsletter związane z działalnością będą bardziej skuteczne, jeśli jest to wysłać w dni robocze.

Zastanowić robienia zdjęć w układzie e-mail marketingu. Ilustracje rozjaśnić wiadomość, ale mogą także wziąć czas ładowania, jeśli wczytać się w ogóle. Pamiętaj, że niektóre osoby na liście mają szybkich połączeń internetowych i starszych komputerów. Skoncentruj się na tym istotne i silnie oddziałującą treść wiadomości. Więcej osób będzie w stanie trzymać się z kimś, kto to robi.

Firmy korzystają z e-mail marketingu, aby przyciągnąć klientów za mniejsze pieniądze niż w innych kampaniach marketingowych. Ze względu na niski koszt, to naprawdę powinien dać Email Marketing spróbować. Zapamiętaj te wskazówki, dzięki czemu można zobaczyć, lepsze rezultaty swojej strategii marketingowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.