czwartek, 14 lipca 2016

Jaka firma marketingowa dla ciebie

Jeśli uważasz, że e-mail marketing jest tak 1998, jesteś w błędzie! Mimo że e-maile do obrotu zostały wychodząc od pierwszych dni w Internecie, to nie ma zdobyć stare. Nowe strategie zachować swoje działania marketingowe e-mail świeże, ale skuteczne. Skorzystaj z porad świadczonych znaleźć sposób, aby prace e-mail marketingu dla siebie.



Sprawdź swoje wiadomości e-mail, jak osobiste, jak to tylko możliwe. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów marketingu, ludzie są bardziej skłonni do reagowania, jeśli czują osobisty związek z tobą. Na przykład, jeśli wiesz, dlaczego zapisał się dostać e-maile od was wspomnieć, że w swoich kontaktach z nimi.

Jeśli nie uzyskać ich zgodę, można zgłaszać spam.

Korektę wszystko wysyłasz pocztą elektroniczną. Każdy e-mail i biuletynu musi być doskonały. Należy również sprawdzić układ wiadomości e-mail, aby upewnić się, że są prawidłowo wyświetlane na różnych przeglądarkach i urządzeniach. Dodatkowo, jeśli zawierają linki ciągu wiadomości, upewnij się, że nie są łamane.

E-maile powinny korzystać z tego samego logo i logo firmy. Czcionka wybrać powinny być łatwe do odczytania.

Zawsze uzyskać zgodę klienta przed nawiązaniem kontaktu klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Niechcianych wiadomości zakwalifikowane jako spam, a oni po prostu ignorować te e-maile. Można również naruszać zasady twój ISP poprzez wysyłanie masowych wiadomości do ludzi, którzy nie chcą otrzymywać je w pierwszej kolejności.

Zapewnij swoim klientom artykułów i rzeczy, których nie można uzyskać na stronie internetowej. Sponsorowane tym ofert specjalnych, które są wyłącznie dla swoich produktów lub usług. Wyślij oferty i pozdrowienia z wakacji, nie tylko jeśli chcesz sprzedaży z nich!

Użyj pasywnego i aktywnego zwrotnych w celu zwiększenia e-mail marketingu strategy.Active opinia jest po prostu aktem pytać bezpośrednio o opinie i sugestie. feedback pasywne jest dużo bardziej subtelne, a nawet niewidoczne dla czytelnika. Można wykorzystywać dowolne narzędzia i oprogramowanie, które masz dostępne do określenia, co linki otrzymują najwięcej kliknięć.

Musisz być trwałe strategią. Natomiast powinien być trwały, zostanie zmarnowany, jeśli nie są wysyłane do odpowiedniej grupy konsumentów.

Pamiętaj, że coraz więcej osób wykorzystuje urządzenia mobilne do przeglądania wiadomości e-mail. Dowiedz się więcej o ograniczeniach, które pochodzą z tych urządzeń i sprawdź wszelkie zmiany niezbędne, aby były łatwe do odczytania na małych ekranach telefonów.

Stanowić zachętę z każdym e-mailu do swoich e-maili. Są bardziej skłonni do zakupu od Ciebie, jeśli widzą przewagę do niego. Na przykład, reklamować zniżki, można zaoferować im bezpłatną wysyłkę przy zamówieniu powyżej 50 $.

Tylko wysyłać e-maile, które są istotne i wartościowe; klienci będą wypisać jeśli bombardować je z niepotrzebnych komunikatów. Nie nadużywać ich zaufania, dając im silne petycji sprzedaży, które są jawne w przyrodzie. Spróbuj dodać rozwiązanie dla codziennego problemu, czy może wdrożyć jakąś promocję w wiadomości e-mail wysyłanych na zewnątrz.

Powiedz im, jakiego rodzaju wiadomości e-mail mogą spodziewać się, a kiedy będziesz je kupujemy. Zapobiega to nowych abonentów, z zawartością lub ilości e-maili.

E-mail powinien zawierać zarówno potwierdzić i anulowanie subskrypcji

Twoje podlegające linie powinny być krótkie i słodkie. Jeśli trzeba użyć długiego przedmiotu, koniecznie obejmować wszelkie ważne informacje w pierwszej kolejności.

Zawsze korektę biuletyny przed ich wysłaniem. Kuszące jest nie brać ten podstawowy krok, aby pominąć.

Uzyskać pozwolenie od ludzi na listy e-mail przed wysłaniem do nich czegokolwiek. Nikt nie lubi nieproszonych wiadomości objęciem ich inbox.Sending pocztę, która jest niepożądana będzie działać przeciwko tobie. Rozpocząć na prawej nogi tylko przez wysłanie e-maila, że ​​działania marketingowe są doceniane.

Bądź na bieżąco z działaniami konkurentów, jeśli chodzi o ich kampanii dla programów e-mail marketingu. Może to być po prostu zrobić po prostu staje się abonenta do swoich e-maili. należy robić i co można zrobić lepiej.

Tworzenie e-mail list organically.Don't czynszu lub wynajmu listę. Zamiast utworzyć listę przy użyciu wizytówki ludzi zostały spełnione, a także dzięki wykorzystaniu abonamentu Zapisy w witrynie.

Jeśli śledzić urodzinach swojego abonenta, użyj go, aby wysłać wiadomość urodzinowe do swoich subskrybentów. Go skonfigurować rzeczy tak szczęśliwy urodziny e-maile są automatycznie wysyłane do czytelników na ich wielki dzień.

Bądź konsekwentny w emailu konsekwentnie odzwierciedla markę masz ustaloną na markę. Wysyłanie wiadomości e-mail mieszanych, które wyglądają inaczej od siebie utrudnia Widzowie pamiętają firmę.

Umożliwić ludziom odwiedzenie swoich czytelników, którzy odwiedzają witryny internetowej wiele możliwości opt-in, ale uniknąć jakiejkolwiek taktyki ciśnienia do subskrypcji. E-mail marketing zależy od klientów.

Upewnij się, że e-maile są przechowywane krótki i skupiony. Ludzie nie więcej niż jeden lub dwa akapity o marketingu. Nie będą one tak naprawdę obchodzi, co mówisz. Od razu do punktu w poprzek w prosty i szybki sposób.

Upewnij się, że treści, które będą odwołania się do ludzi i nie jest spreparowany, aby uniknąć spamerami. Jeśli skupimy XNEOLINKS-NAJLEPSZY SEO SOFT NA RYNKU się na sprzedaży, a mniej więcej od budowy relacji, będziesz uniknąć filtrów antyspamowych. Jeśli spróbujesz zbyt rozwlekły technicznych lub ze swoim językiem, ludzie czytanie treści będą sfrustrowani, ale filtry antyspamowe może go chwycić też.

Tylko wysyłać e-maile do tych, którzy wyrazili na to zgodę. Wysyłanie wiadomości do tych, którzy nie są zainteresowani uczyni je blokować. Twój e-mail dostarczyć może wypowiedzieć, czy wystarczająco dużo ludzi zgłosić cię do wysyłania spamu.


Układ wiadomości e-mail marketingu jest ważnym role.You może chcieć użyć wizerunki, ale w dzisiejszych czasach zazwyczaj filtry antyspamowe blokują wszystkie z nich tak, że nie są już tak skuteczne.

Czcigodny e-mail marketingu wciąż ma dużo życia w lewo w nim, jak widać. Stosując porady w powyższym artykule i ustawicznego poszukiwania nowych metod poprawy planu marketingowego e-mail, a następnie plan powinien zachować będąc skuteczne przez wiele lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.