czwartek, 14 lipca 2016

E-mail marketing z zawodowcami

Kiedy po raz ostatni sprawdzić dla każdej nowej wiadomości e-mail trwać? Większość ludzi, sprawdzać pocztę, co najmniej dwa razy dziennie. E-mail jest doskonałym sposobem dotarcia do odbiorców. Oto kilka rad, jak skutecznie korzystać z e-mail marketingu na swoją korzyść.


nie ciągle twierdzą, że abonenci "Kup teraz!" Są świadomi, że chcesz zwiększyć sprzedaż, więc zaoferować im profesjonalny, wartościowy związek. Twoi klienci znajdą to i być bardziej skłonni do dokonywania zakupów w firmie.

Spowoduje to, że większą skuteczność e-mail marketingu, ponieważ sprawia, że ​​czytelnicy czują się jak dostaniesz dobrą ofertę, a oni mogą dostać ich przyjaciół. Programy Skierowanie może być korzystne, jeśli chcesz zwiększyć swoją bazę klientów.

Zapewnij swoim abonentom specjalną zawartością, że nie może w stanie zlokalizować na swojej stronie. obejmują również oferty w zakresie produktów i usług. Wyślij pozdrowienia z wakacji, specjalne rabaty i sezonowych pozdrowienia; unikać wysyłania e-maili, które poprosić o sprzedaży za każdym razem.

Limit wiadomości e-mail marketingu marketingowych do jednego tygodniowo. Subskrybentów prawdopodobnie odbiera mnóstwo e-maili każdego dnia. Wysyłanie e-maili kilka zbyt często sprawia, że ​​jest bardziej prawdopodobne, że klienci przestaną czytać.

Unikaj używania dużo grafiki w swoich e-maili.

Niech abonent dyktować jak często chcieliby uzyskać wiadomości z branży, jak często chcą je otrzymywać, a ile informacje chcą ujawnić.

Użyj pasywnego i aktywnego zwrotne poprawić Twój e-mail marketingu lepiej. Aktywny zwrotne oznacza prosić czytelników o sugestie. Pasywny zwrotne jest bardzo subtelna, a nawet być oczywiste dla swoich klientów. Można wykorzystywać dowolne narzędzia i oprogramowanie, które masz w celu dowiedzieć się, które linki otrzymują najwięcej kliknięć.

Ważne jest, aby zawsze pytaj przed oddaniem kogoś na liście do e-mail marketingu. Jeśli można uniknąć w ten sposób, że osoby, które wysyłają do pomyślą jesteś spamerem i będzie albo usunąć wiadomości lub poprosić o usunięcie z listy. Twój dostawca poczty elektronicznej może zawiesić swoje konto, jeśli otrzymują wiele skarg jest składanych przez konsumentów.

Zmienić format wiadomości e-mail, aby dać im odrobinę, że osobisty. Jeśli e-maile są zazwyczaj HTML, spróbuj wysłać podstawową Wiadomość tekstową zamiast.

Wiadomości marketingowe powinny być w miarę krótki. Pomoże to, aby pokazać czytelnikowi, że cenią swój czas. To również sprawia, że ​​bardziej prawdopodobne czytelnikowi rzeczywiście przeczytać całej wiadomości.

Należy wykorzystywać wiadomości wieloczęściowe podejść kilka tematów, w celu zapewnienia, że ​​wszystko jest rozliczane.

Użyj informacji demograficznych, gdy klienci zapisać się do swoich doświadczeń na zakupy. Gdy klient kliknie na link w swojej komunikacji e-mail, korzystać z informacji z ich subskrypcji autouzupełniany części formularza zakupu. To przyspiesza proces sprzedaży i zachęca je kupić swoje rzeczy.

Należy złożyć organiczny opt-in listy e-mail do wysyłania e-maili kierowanych. Oznacza to, że należy unikać prostu kupując jakiś losowy listy e-mail, ponieważ nie może zawierać konsumentów, które są naprawdę zainteresowani w firmie.

Ustaw harmonogram dla swoich biuletynach i trzymać się go! Biuletyny powinny być wysyłane w sposób konsekwentny harmonogramu i czasu, jak to możliwe w każdym tygodniu. Subskrybentów spodziewać maile przyjść z tej samej rutyny obiecałeś, i spojrzeć na to w tym samym czasie dla każdej raty.

Na przykład, biuletyn, że ma do czynienia z biznesem robi najlepiej, jeśli jest rozłożone w czasie dni roboczych.

Zastanów się robienia zdjęć w układzie e-mail marketingu. Obrazy mogą być zabawne, ale czas biorą załadować lub jeśli kiedykolwiek załadować w ogóle może być zniechęcające. Pamiętaj, że lista ma szybkich połączeń internetowych lub szybkich komputerów. Skoncentruj się na tym istotne i silnie oddziałującą zawartości ponad wszelkimi obrazami, które mogą zawierać. Będziesz tworzenia lojalnych klientów tej techniki.

Zawsze przetestować linki, które zamierzają zawrzeć w wiadomości e-mail. Twoja niezdolność do pracy również zawierać linki nie traktowali cię poważnie i zatrzymać otwierania wiadomości e-mail.

Nie dodawać ludzi do swojej listy bez pytania o pozwolenie w pierwszej kolejności. Zostanie uznany za spamera jeśli wyślesz niechcianych e-maili.

Zapytaj o informacje zwrotne od klientów o opinię. Można wysłać wszystkie e-maile, które chcesz, ale nie wiem, jak skuteczne jesteś, jeśli nie wiesz, czy Twój abonentów jak oni. Słuchanie klientów sprawia, że ​​są lojalni wobec ciebie.

Pozwól swojemu miejscu, aby mieć kilka szans, aby zapisać się do listy e-mail, bez nacisku them.Email marketing kampanie są bardziej skuteczne, jeśli uzyska informacje z możliwością uzyskania informacji o klientach.

Upewnij się, że apele treści do prawdziwych ludzi, a nie tylko napisane, aby piłkę spamerami. Jeśli e-maile są napisane poprawnie i nie zawierają informacji głównie sprzedaży, będzie prawdopodobnie wiatr przez filtry antyspamowe. Jeśli spróbujesz zbyt rozwlekły technicznych lub ze swoim językiem, ludzie czytanie treści będą sfrustrowani, ale filtry antyspamowe może go chwycić też.

Jeśli podasz link do rezygnacji w wiadomości e-mail, którym należy, o ile to w ogóle możliwe.

e-mail tylko tych, którzy wyrazili zgodę. Wysyłanie wiadomości do osób, które nie są zainteresowane spowoduje ich blokować. Twój dostawca poczty elektronicznej może spaść, jeśli klienci skarżą się na e-maile.

Rozważmy wysyłanie wiadomości SMS oraz e-maili wysyłanych. Korzystając z tych dwóch metod jednocześnie zapewni użytkownikom z dużą ilością wiadomości info.Text pomoże Ci zwiększyć swoją markę.

Wysyłanie wiadomości e-mail jest szybki i osobisty sposób, aby pozostać w kontakcie z klientami. Miej wiadomości e-mail krótkie i słodkie, jak również stosowne uwagi czytelnika. Nikt nie chce zobaczyć bardzo długą rozwlekły wiadomość o lampie. Zawierać kilka linków do wiadomości dzięki czemu konsumenci mogą kliknąć na nich, aby uzyskać wszystkie szczegóły.

Reklama za pośrednictwem poczty elektronicznej jest adeptem sposób, aby utrzymać swoich klientów i klientów poinformowany o swojej działalności. Można doświadczyć korzyści z dobrej kampanii marketingowej email samemu próbując niektóre z porad w tym artykule. Dotarcia do klientów przez e-mail sprawia, że ​​łatwo zwiększyć swój biznes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.