Marketing jest niezbędnym składnikiem do każdego udanego biznesu, ale nie wszyscy to zrobić skutecznie. Jednym z najlepszych sposobów na rynek biznesu jest dziś za pośrednictwem poczty elektronicznej. Poniższy artykuł dostarczy Ci umiejętnie wdrożyć skuteczną kampanię e-mail marketingu.
Nigdy nie wysyłanie niechcianych wiadomości. Wiadomości e-mail może być oznaczone jako spam przez ludzi, którzy nie są zainteresowani ich otrzymania. To jest straszne dla biznesu i może być zablokowana przez niektórych dostawców usług internetowych.
Jeśli nie, być przygotowany nie tylko do przyjmowania skarg spam, ale także stracić klientów.
Nigdy nie wysyłać e-maile zachęcające ludzi do "kup teraz". Są świadomi, że chcesz zwiększyć sprzedaż, więc najlepiej byłoby, gdybyś zbudował solidną, cenne relacje. Twoi klienci znajdą ten orzeźwiający i być bardziej skłonni do zakupu od Ciebie tego powodu.
Przetestować różne linie osobnika z tego samego e-maila. To zapewnia prosty sposób patrzenia której przedmiotem linie Garner wyższa otworzyć swoje wiadomości, a które były po prostu ignorowane w skrzynkach abonenckich.
Spróbować wielu różnych formatów e-mail, aż znajdziesz to, co działa najlepiej dla Ciebie i Twoich czytelników. Zawsze umieścić najważniejsze informacje i nowych ofert na górze wiadomości. Musisz spróbować różnych formatów, w Google Ad Grants celu określenia, które daje wiele odpowiedzi. Gdy już wiemy, które z nich będzie działać, a które nie, trzymać się go. Zapewni to klienci będą wiedzieli, czego mogą oczekiwać od swoich e-maili i gdzie się udać, gdy tego potrzebują.
Zawsze uzyskać zgodę przed rozpoczęciem kontaktu poprzez e-mail marketingu. Niechciane maile są zazwyczaj postrzegane jako spamu i będą usuwane. Może być naruszenie politykę swoich klientów, którzy nie chcą, aby je otrzymać.
Zapewnij swoim czytelnikom artykułów, które nie mogą znaleźć się na zwykłej stronie. Upewnij się, aby dodać oferty dla swoich produktów, które są wyłącznie dla każdego czytelnika. Wysłać odpowiednie informacje, nie tylko gdy chcecie coś.
Należy unikać wysyłania masowych maili wokół głównych świąt. Ludzie nie mają czasu, aby sprawdzać pocztę tak dużo, ponieważ są one wyłączone robi rzeczy, a nie siedząc w swoich biurach i komputerami lub po prostu zajęty innymi sprawami. Są oczywiście wyjątki od jakiejkolwiek reguły. Wyjątki te obejmowałyby Black Friday e-maili lub wiadomości e-mail dotyczących innych podobnych promocji.
Bardzo ważne jest, aby dostać czyjąś zgodę przed wprowadzeniem kogoś na liście e-mail. Jeśli można uniknąć w ten sposób, ludzie będą przeglądać Cię jako spamera i po prostu usunąć wszystkie wiadomości e-mail lub ewentualnie zrezygnować ze swojej strony. Twój dostawca poczty elektronicznej może zawiesić swoje konto, jeśli otrzymują wiele skarg jest składanych przez konsumentów.
Ważna wskazówka, jeśli chodzi o e-mail marketingu jest mieć poprawne adresy e-mail są poprawne. Prosty błąd formatowania lub literówka może wynikać nie mają poprawnych adresów jest to, że cenny czas jest zmarnowany poprzez wyśledzić poprawne adresy i ponowne wysłanie wiadomości e-mail. To strata czasu.
Tylko wysyłać e-maile, które są istotne i wartościowe; klienci będą wypisać jeśli bombardować je z niepotrzebnych komunikatów. Unikać wysyłając im e-maile o zaledwie sprzedaży. Spróbuj dodać rozwiązanie dla codziennego problemu, czy może wdrożyć jakąś promocję w wiadomości e-mail wysyłanych na zewnątrz.
Należy pamiętać, że ostatecznym celem wszelkich e-mail marketingu. Uniknąć typowych pułapek, takich jak na skróty, kierowanie klientów niezainteresowanych lub stosując inne strategie, które obniżają skuteczność kampanii e-mail marketingu. Renoma utworzyć dla siebie jest niezwykle ważne, więc upewnij się, aby wziąć to pod uwagę.
Możesz wybrać, aby zawierać formularz subskrypcji na swoim miejscu, a każdy będzie zadowolony.
Twoje podlegające linie powinny być krótkie i słodkie. Jeśli długa kolejka przedmiotem jest nieuniknione, należy umieścić informacje ważne na początku.
To świetny sposób, aby zwiększyć powodzenie swej sieci e-mail marketingu jest włączenie mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Pozwoli to klientom na przekazywanie swoich danych wraz z ich przyjaciół, którzy mamy nadzieję stać się abonentom.
Wykorzystywać informacje subskrypcji obsługi klienta można uzyskać od abonenta, aby ich doświadczenie handlowe znacznie prostsze. Gdy abonent kliknie na swojej stronie internetowej za pośrednictwem poczty elektronicznej, ich informacje subskrypcja może być używany do automatycznego napełniania niektóre formy zakupów. To przyspiesza proces sprzedaży i czyni je bardziej skłonni kupującego.
Jeśli opt-in daje dane urodzinową, wysłać do nich świętem notatkę. Ustawione tak szczęśliwy urodziny e-maile wysyłane są duże email '' z okazji urodzin dla abonentów na ich szczególny dzień.
Jednym ze sposobów, właściciele firm mogą uczynić swoją kampanię e-mail marketingu jest organicznie zbudować listę. Oznacza to, że należy unikać tylko kupno jakiś losowy listy e-mail, ponieważ nie może zawierać konsumentów, które są naprawdę zainteresowani w firmie.
Ustaw harmonogram dla swoich biuletynach się i trzymać się go. Biuletyny trzeba wychodzić na spójnym planem i jak to możliwe każdego tygodnia. Twoi klienci oczekują mailing z częstotliwością obiecałeś, i zwrócić uwagę na to, kiedy mówiłeś, że przyjdą.
Upewnij się, że e-maile mają więcej treści niż prosty sprzedaży i wezwań do działania. Wiadomości e-mail należy czytać jak biuletyn, zapewniając ważne bitów informacji na temat samej branży lub firmy. Ludzie zwykle nie doceniają tępego skoku sprzedaży i będzie więcej niż prawdopodobne, wypisać się z listy. Chociaż celem biuletynach może sprzedawać produkty, czytelnicy chcą czegoś więcej niż prostego skoku pozostać zainteresowani.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.