czwartek, 14 lipca 2016

Czy warto zbierać emaile

Każdy z e-mail otrzymał jakiś e-mail marketingu w życiu. E-mail marketing daje możliwość zarówno do pracy w celu utrzymania obecnych klientów, które mogą być zainteresowane firmy, jak i te, które są już klientami.


Nie wysyłaj e-maili do niczego nie podejrzewających klientów. E-maile mogą być oznaczone jako spam przez ludzi, którzy nie interesują się ich otrzymania. To jest straszne dla biznesu i może być zablokowana przez niektórych dostawców usług internetowych.

Dodać wszystkie maile osobiste, jak to tylko możliwe. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych technik marketingowych, klient jest bardziej skłonni do transakcji biznesowych z wami raz nawiązać osobistą relację. Na przykład, jeśli jesteś świadomy tego powodu, że osoba zdecydowała się dołączyć do listy e-mail, należy wskazać te powody podczas pisania wiadomości e-mail.

Należy pamiętać, że ostatecznym celem e-mail marketingu powinny promować i sprzedawać produkt sprzedawany. Każdy e-mail wysyłany powinno doprowadzić czytelników do kupna zakupu.

Nigdy nie wysyłać więcej niż jeden raz w tygodniu. Twoi klienci są prawdopodobnymi zapracowanych ludzi, którzy otrzymują kilka wiadomości każdego dnia. Wysyłanie e-maili kilka zbyt często sprawia, że ​​jest bardziej prawdopodobne, że klienci przestaną czytać.

Z tego powodu ważne jest, aby utworzyć szablon, który zawiera logo, kolorów i żadnych specjalnych czcionek się również na swojej stronie lub innych materiałów marketingowych. Pomoże to użytkownikom rozpoznać wy i wasze maile niepowtarzalny i rozpoznawalny.

Jeśli nie uda się tego zrobić, ludzie nie będą ci ufać i będzie budować złą reputację. Można nawet być na czarnej liście, które mogą tworzyć poważne problemy dla kampanii i Twojej firmy.

Spójrz na spam, aby dowiedzieć się, co by nie patrzeć podoba. Zdobądź darmowy adres e-mail, umieścić go w całym Internecie, a to nie będzie długo przed skrzynka odbiorcza jest zakleszczony ze spamem. Ucz się od złych rzeczy te maile zrobienia i dostosować swój e-mail, które wyglądają równie profesjonalnie jak to możliwe. Podjęcie środków, aby wyróżniać się od spamerów może zwiększyć wiarygodność wiarygodność swojej marki.

Pamiętaj, że wielu ludzi dzisiaj w zależności od urządzeń mobilnych i smartfonów coraz bardziej każdego dnia i mogą być one dostępu pocztę na tych rzeczy. Dowiedz się ograniczeń, które pochodzą z takich małych wyświetlaczy oraz o to, że e-maile mogą być odczytywane na ekranach telefonów wielkości.

Zmienić format wiadomości e-mail, aby dać im odrobinę, że osobisty. Na przykład, można rozważyć użycie zwykłego tekstu, spróbuj użyć formatu tekstowego na zmianę.

Nie dodawać żadnych adresów e-mail do listy mailingowej bez uprzedniego upewnienia się, że jest w porządku. Jeśli dodać osoby, które nie zostały subskrybowane do swoich e-maili, sprawi, że Twoja firma wyglądają źle. Wiesz także, że usługodawcy za naruszenie ich przepisów.

Powiedz im dokładnie, jakiego rodzaju wiadomości e-mail mogą oczekiwać i na ogół, gdy będzie ich otrzymania. Pomoże to nowsze abonentów przed zaskoczony przez częstotliwość i treść.

Twój e-mail E-maile marketingowe muszą pozostać krótki. To pokazuje, że szanujesz czytelnicy zabrać korespondować ze sobą. Będzie to również skuteczna w podejmowaniu czytelników do podjęcia w całej wiadomości.

Należy opracować listę wyrafinowane i ukierunkowane sprzedaży. Można to osiągnąć poprzez zachęcanie najlepszych klientów powiedzieć kto wie, do przyłączenia się do listy mailingowej.

To świetny sposób, aby zwiększyć powodzenie swej sieci e-mail marketingu jest włączenie mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Pozwoli to klientom na przekazywanie swoich danych wraz z ich przyjaciół, którzy mamy nadzieję stać się abonentom.

Należy wykorzystywać wiadomości wieloczęściowe podejść kilka tematów, w celu zapewnienia, że ​​wszystko jest rozliczane.

Zapytaj o zgodę, zanim je pocztą elektroniczną. Podczas wysyłania niechcianych e-maili, ryzykujesz obliczu skarg na spam i wiadomości e-mail będzie prawdopodobnie prosto do kosza. Jeśli wielu ludzi postrzega swoje e-maile jako spam, możesz zostać ukarany, a większość swoich abonentów będzie po prostu zrezygnować z listy e-mail.

Zawsze należy stosować kolory i logo w swoich e-maili.

Przechowywać zgodnie z zastrzeżeniem tytuły długości 60 znaków. Wielu klientów e-mail często obcina przedmiotów do tej długości, gdy idą na drugą. Inni klienci nie będą w stanie wyświetlać dłużej. Niezależnie od tego, abonenci muszą tylko zobaczyć, że wiele listów, w celu dokonania oceny, czy wiadomość jest warto trzymać.

Jeśli masz informacje, użyj go, aby wysłać wiadomość urodzinowe do swoich subskrybentów. Go skonfigurować rzeczy tak szczęśliwy urodziny e-maile są automatycznie przesyłane na dzień lub dwa przed szczególne wydarzenie.

Jeśli planujesz na następujących się z Twojej perspektywy, pomyśl o tym poparcia. Może chcesz się upewnić, że włączenie tekstu informuje ich, jak mogą skorzystać z produktu teraz.

Bądź konsekwentny w emailu konsekwentnie odzwierciedla markę masz ustaloną na markę. Wysyłanie e-maili, które są niepodobne zupełnie różne od siebie może sprawić, że niezwykle trudno jest pamiętać, kim jesteś.

Zapytaj o informacje zwrotne od klientów o opinię. Można rozpowszechniać dowolną liczbę wiadomości e-mail, ale nie można wziąć komfort sukcesu, dopóki nie jesteśmy pewni abonenci jak to, co widzą. Słuchanie klientów uczyni je bardziej prawdopodobne, aby być lojalni wobec ciebie.

Upewnij się, że apele treści do prawdziwych ludzi, a nie tylko napisane, aby piłkę filtrów antyspamowych. Jeśli komunikat o utworzeniu odbywa się prawidłowo z rozmowy ograniczone sprzedaży, nie powinien mieć zbyt wiele problemów z filtrów antyspamowych. Jeśli tylko skupić się na użyciu metod, które uciekną filtr spamu "The pocztowy najprawdopodobniej drażni odbiorcę i odbieraj nakrył przez filtry antyspamowe i tak.

Marketing w drodze poczty elektronicznej jest zjawiskiem codziennym, że prawie każdy jest używany do tej pory. Ten rodzaj marketingu w zasadzie pozwala firmom na wysyłanie informacji o produktach dla konsumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Korzystanie z sugestiami w tym artykule mogą korzystać swoje strategie e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.