E-mail marketing jest doskonałym sposobem, aby pozostać w kontakcie z obecnymi i potencjalnymi klientami podobne. Ten artykuł oferuje kilka technik, które pomogą Ci e-mail kampanii marketingu firmy będą skuteczne.
Spróbuj różnych formatów e-mail, aż znajdziesz to, co najlepsze dla Ciebie i Twojego maila. Zawsze umieścić najważniejsze informacje i nowe oferty w górnej części wiadomości e-mail. Należy również wypróbować różne formaty i określić jaki format wywołuje najbardziej. Gdy znajdziesz to, co działa, trzymać się go. To przybliża klientom klienci tworzą oczekiwań dotyczących przyszłych e-maili i gdzie mogą znaleźć to, co chcieliby przeczytać.
E-maile powinny stosować te same kolory i logo firmy. Czcionka wybrania powinno być coś, co każdy może wyraźnie zobaczyć.
Upewnij się, że masz pozwolenie od dowolnego abonenta, zanim zdecydujesz się wysłać do nich e-maile. Niektórzy klienci mogą być nawet zirytowany do punktu, nie decydując się radzić sobie z tobą całkowicie poprzez wprowadzenie ich w inne miejsce.
Zazwyczaj nie chcą wysyłać e-maile w ciągu holidays.People mogą być z dala od swoich e-maili z czytaniem komputerowego. Są oczywiście wyjątki od jakiejkolwiek reguły. Mogą to być wiadomości o Black Friday specjalności lub inne kampanie w oparciu o okazjach.
Spójrz na niektóre z spam, aby dowiedzieć się, co by nie patrzeć podoba. Zdobądź darmowy adres e-mail, umieścić go w całym Internecie, a to nie będzie długo przed skrzynka odbiorcza jest zakleszczony ze spamem. Ucz się od złych rzeczy te maile zrobienia i dostosować swój e-mail, które wyglądają równie profesjonalnie jak to możliwe. Podjęcie środków, aby utrzymać cię od spamerów zwiększy wiarygodność swojej marki.
Musisz być trwałe strategią. Ważne jest, aby być trwałe, czy twoja praca jest bezwartościowa.
Spróbuj mieszania format jest bardziej personal.If zawsze wysyłać e-maile w formacie HTML, spróbuj wysłać podstawową Wiadomość tekstową zamiast.
Oczywistym ale ważna wskazówka, jeśli chodzi o e-mail marketingu jest posiadanie poprawnych adresów e-mail. Byłaby to strata czasu, aby znaleźć odpowiednie adresy e-mail oraz konieczności ponownego wysłania wiadomości e-mail. Jest to całkowita strata czasu.
Użyj osobistego tonu w kampaniach e-mail marketingu. Klienci będą mieć bardziej pozytywną reakcję na tego typu wiadomości, a nie wszystkie te, które są nijakie i bezosobowe.
Tylko wysyłać e-maile, które są istotne i wartościowe; klienci będą wypisać jeśli bombardować je z niepotrzebnych komunikatów. NIE otwór lub próbować obrażać ich inteligencję poprzez zastosowanie oczywistych petycji sprzedaży. Spróbuj to rozwiązanie wspólnego problemu, sprytny nowy sposób wykorzystania produktu lub promocji.
Należy pamiętać, że ostatecznym celem każdego programu e-mail marketingu jest zbudowanie reputacji Twojej firmy i generują więcej biznesu. Nie tanie, jeśli chodzi o jakość e-mail, kierować niewłaściwych odbiorców lub spróbować innych taktyk mylące. Reputacja firmy jest niezbędna do sukcesu, nawet przez e-mail.
Twój e-mail marketing e-maile powinny być krótkie. To pokaże czytelnikom, że cenisz swój czas. Będzie również uczynić go bardziej prawdopodobne czytelnik rzeczywiście przeczytać wiadomości w całości.
To znakomity sposób, aby rozwijać swoją kampanię e-mail marketingu jest kilka ich z mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Pozwoli to klientom na przekazywanie swoich danych wraz z ich przyjaciół, którzy mamy nadzieję stać się abonentom.
Można użyć wiadomości wieloczęściowe podczas tworzenia wiadomości e-mail, w celu zapewnienia, że wszystko jest rozliczane.
Pozwoli to na łatwiejsze dla kogoś innego, aby dokładnie sprawdzić, czy nie chcieliby mail od Ciebie. Można by pomyśleć, że nie ma sensu, aby zniechęcić swoich klientów od podpisania, ale niechciane e-maile nie będą zbierać ci gospodarczej i może skończyć się coraz zgłoszono do nadużyć.
Miej oko na działania konkurentów, jeśli chodzi o ich kampaniach e-mail marketingu. Można to zrobić, wystarczy zalogować się, aby otrzymywać swoje aukcje e-mail. To może pomóc tworzyć własne e-maili biznesowych.
Korzystać z informacji, gdy klienci zapisać się do swoich doświadczeń na zakupy. Jeśli klient korzysta z wbudowanego link z e-maila wysłanego dostać się do witryny, automatycznie wypełnić informacje już wiesz o klienta. To przyspiesza cały proces zakupu pójść znacznie sprawniej i zachęca ich do zakupu.
Jeśli zebrać dane o urodzinach z abonentami na opt-in time, należy wysłać e-mail urodzinowy. Skonfigurować rzeczy tak, że z okazji urodzin maile wysyłane są na dzień lub dwa przed szczególne wydarzenie.
Ustaw harmonogram, do kiedy można wysyłać biuletyny i trzymać się go. Biuletyny trzeba wychodzić na spójnym planem i jak to możliwe każdego tygodnia. Abonenci będą doczekać maile tak często, jak obiecał im na początku, i spojrzeć na to w tym samym czasie dla każdej raty.
Bądź pewien, że e-maile mają więcej treści niż tylko twardym skoku sprzedaży. Twoje mailingi powinien przeczytać jak biuletyn, zapewniając ważne bitów informacji na temat samej branży lub firmy. Ludzie zwykle nie doceniają tępego skoku sprzedaży interesująca, a to może wyłączyć wielu potencjalnych customers.While wiadomości może być korzystne dla Ciebie jako medium sprzedaży, czytelnicy chcą czegoś więcej niż prostego skoku pozostać zainteresowani.
W przypadku e-maili biznesowych, biuletyn, że ma do czynienia z biznesem robi najlepiej, jeśli jest rozłożone w czasie dni roboczych.
Bardzo ważną rzeczą, że trzeba być spójne, gdy jesteś marki firmy. Wysyłanie wiadomości e-mail może sprawić, że trudno sobie przypomnieć, kim jesteś.
Upewnij się, że e-maile zwięzłe i zwięzłe. Nikt nie jest prawdopodobne, aby przeczytać więcej niż kilka akapitów wiadomości e-mail marketingu. Są zajęci i nie dbają o to, co mówisz. Od razu do punktu w poprzek w prosty i koncentrować się na jednym temacie na adres e-mail.
E-mail marketing jest opłacalnym sposobem na promowanie swojej firmy. Można budować kampanię e-mail marketingu z wyróżnieniem poprzez wykorzystanie poradę niniejszego artykułu, a pozostając otwarci na nowych udoskonaleń można włączyć do swoich działań.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.