Zamiast być zmuszony do wyboru pomiędzy dwoma przeciwstawnymi siłami, poprzez rozbicie dobrze spreparowane treści filar na mniejsze, bite-sized typów zawartości, jesteś w stanie mieć zarówno w tym samym momencie - mnóstwo jakości treści długometrażowych i mnóstwo jakości treści krótkiego formularza.
Jeszcze lepiej, po sporym wysiłku góry, pozycjonowanie wrocław lokalne dosłownie wszystko jest szybko zrodził się z tego samego źródła - początkowej zawartości filaru.
filary Content przyspieszyć Tak, istnieją pewne edycji, które będą musiały nastąpić zawartością typu dystansuje się dalej i dalej od pierwotnej zawartości filarze, ale dźwiganie ciężarów to wszystko, ale skończona.
Efekt końcowy?
Korzystanie z jednego kawałka rdzenia treści, już dostarczane na swoim blogu z badań, informacji, danych badań ilościowych i komentarzem do budowy na tyle multimedialnych posty i materiałów marketingowych dla całego miesiąca.
Przy filarach treści, dawno już minęły czasy masywnych sesji burzy mózgów i całonocnych binges pisania. Teraz jesteś już tylko bloger - jesteś marketingu treści, też.
Case study: filary treści mogą przyspieszyć wzrost bloga
Jeśli kiedykolwiek istniał publikacja, która nie potrzebuje żadnej pomocy promocyjnego, byłoby The New York Times. Jednak, chociaż ruch nie jest wielkim problemem dla strony internetowej publikacji, to właśnie wciąż w stanie doświadczyć ogromny wzrost oglądalności dzięki zastosowaniu słupie treści.
Powrót w 2013 roku, student statystyki nazwie Jego uzyskuje się poprzez planowanie dobrze zbadane i wygranie strategie, które zawierają za pomocą zaawansowanych taktyk, które są istotne dla grupy docelowej i celów.
Oznacza to również, stosując odpowiednie narzędzia, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.
Social media marketing jako zintegrowanej strategii
Social media marketing zrobione dobrze to zintegrowane podejście, które zawiera podstawowe elementy marketingu cyfrowego, takich jak:
content marketing
Search engine optimization
E-mail marketing
Wszystkie one muszą być tkane w mieszance.
Wykorzystując amplifikacji social media nie jest odosobniony podejście, które jest tylko o uchwycenie więcej Facebooku lubi. Chodzi o budowanie marki online za "tłum pozyskiwane marketing", która jest ciągła i sustainable.This obejmuje Twitter, Instagram, Google+, LinkedIn, Slideshare, Pinterest i YouTube wśród wielu dużych sieciach społecznościowych.
Organiczne social media marketing
Chodzi o wykorzystanie wolnego pozycjonowanie w warszawie charakteru treści społecznej do sprzedaży usług i produktów poprzez mantrę "angażować się pierwsza i sprzedawać sekund". Takie podejście wymaga czasu organiczne jak tworzenie treści i rośnie plemiona w mediach społecznościowych jest podróżą, a nie szybkie poprawki. był interning z duchem czasu.
W pewnym momencie podczas swojego stażu, że natknął się na 10-letniego badania Harvard na dialekty regionalne w Stanach Zjednoczonych. Czytałaś czasopismach naukowych i wiedzieć, jak mogą one być suche - to jedno nie było inaczej.
Choć długie, skomplikowane i trudne do zrozumienia w czasach, badanie zostało załadowane z unikalnych wyników i danych przełomowych.
Bez wiedzy Kaftza, on zasadniczo znaleźć zawartość filarem ktoś stworzył.
Uznając wartość tego, co było przed nim, Katz szybko opracowała szereg algorytmów, aby pomóc wyodrębnić najważniejsze informacje z raportu. Następnie, pracując z zespołem grafików, stworzył serię map ciepła przyjaznych użytkownikowi wizualnie zaangażować odbiorców.
Co było Kfatffz robić z tym wszystkim, można zapytać? Tworzenie quiz dla odwiedzających witrynę.tworzenie treści
Niezależnie od odsetek lub obszaru wiedzy, oto jak słup treść może być potencjalnie podziale podczas bloga kolejnej rundy tworzenia treści:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.