niedziela, 27 listopada 2016

Reklama w domowym zaciszu internetu

Zastanawiałem się kiedyś jak bardzo ważne jest reklamowanie własnego biznesu w największej wyszukiwarce Google? Dlaczego warto robić dobrą reklamę swojej strony? Na czym polega firmowa reklama w necie?


Odpowiedź, oczywiście, zależy trochę od danej maszyn i formie. Licząc na uwadze powyższe, nie jest wyborem strategii SEM, który konsekwentnie opłaciło średnich przedsiębiorstw z upływem czasu. Oto pięć z tych metod, w przypadkowej kolejności:


1. Przed dokonaniem inwestycji, zoptymalizować swoją obecność w internecie

Był okres, kiedy angażujące konsumentów za pośrednictwem cyfrowego że żyć rozdzielony na płatnych i bezpłatnych wysiłków. Lepiej lub gorzej, że czas już przeminął.

W dzisiejszym świecie rozmytych linii cyfrowych, płatne informacji mogą liczyć nieodpłatną treści (na przykład reklama graficzna z ankiety YouTube), a widzowie robione w droga naturalny może etapami być zrobione dopiero wtedy, gdy wydawać pieniędzy na media (tj Facebook markowe stron).

Istnieje toż wyjątkowo istotne, jeśli idzie o niskie biura i SEM. Teraz, płatnych reklam wyszukiwania są często skojarzone z treści, takich jak Google+ Local Pages i Okolicy Facebook, dzięki czemu "płatne" i "ofiary" niezapłacone cyfrowe dobrze ze sobą powiązane.

Ze względu na ten fakt, więc jest znaczne dla młodych firm, aby ułatwić ich inne organiczne obecnościami cyfrowych (strony internetowe, strony mediów społecznościowych Internetowe aukcje, etc.) przed wydając kolejne kapitały na płatnych mediów.

Test / B ad kopię wakacje ukierunkowane przeciwko najlepsze rezultaty reklamy non-wypoczynkowego twórczej na wierzchu pod względem ilościowym dokładne dopasowanie. Początkowo można określić, że dziedzictwo, reklama nie święto, jest prowadzący, ale miej CTR dla zmiany, aby zobaczyć, gdy docelowy konsument zmienia swoje zachowanie z całą potrzebę konieczności wypoczynkowego specyficzne.

To toż używa się do miejscowości docelowych. A / B przetestować najwydajniejszego stronę docelową non-Dom przeciwko stronie, jaka oferuje sezonowe bestsellery i sezonowy tematu. Oglądaj przeliczniki dla wskazania, że ​​nadszedł czas, aby przełączyć. Gdy zobaczysz zmianę wydajności w swoich badaniach wprowadza zmiany do reszty rachunek (odpowiednio).
Masz znane z ubiegłego roku - go traktować! Najodpowiedniejszym sposobem, aby kształcić się i poprawiać bierze co zostało zebrane wcześniej i ćwiczenia nowych i ulepszonych strategii. Zacznij pociągając raportów skuteczności na moment wakacyjny - październiku, listopadzie i grudniu. Pull kluczowych wskaźników: wyświetlenia, kliknięcia, średni CPC, wydać, zlecenia, itp.

Po kupieniu tych możliwościach, start Tworząc historię. Na którym dzień, albo nawet bardziej ziarnista, w jakich godzinach tych dniach byłeś dużo opłacalna? Jaki czas zrobił szczytowego zapotrzebowania? Gdy to kierunek off? Za pomocą tabel przestawnych, wykresy, które pomogą sformułować swoją przygodę. Pewno znajdziesz kluczowy okres, kiedy konwersji rakieta (lub nawet spadła). Użyj tego, co wiesz, w projektu lepszego dostosowania strategii stawek dla ostatniego roku.

Optymalizacja dla Mobile

Więcej użytkowników niż kiedykolwiek spędzania momentu na serwisach mobilnych. Optymalizacja zarówno dla mobilnego wyszukiwania oraz silny interfejs użytkownika mobilnego zapewnią pozytywne oddziaływanie strony, zachęcanie użytkowników, aby dostać na dłużej w pomieszczeniu i zwiększenie konwersji. Kiedy przyjdzie czas, bez szwu mobilne doświadczenia stacjonarnego będzie promować użytkownikom dołączyć do naszych wozów i wymeldowania.

Kierowanie informacji w produktach znajdowania w oparciu o geografii jest mocno istotne dla niewielkich przedsiębiorstw. Czemu? Z dwóch powodów:

Po pierwsze, kierowania reklam w końcach wyszukiwania w oparciu o geografii stanowi o znacznie dużo funkcjonalne. Zamiast rywalizować z własnymi reklamodawcami w świecie (i nawet międzynarodowym) do dania z nieukierunkowanej reklamy, można zmniejszyć konkurencję ale będzie po niektórych miejscach, co często bardzo zmniejszając koszty.
Po drugie, dużo średnich nazw są lokalne firmy, co świadczy, że promocje nie są kierowane geograficznie są często osiągając złego publiczność. Widać wtedy jechać do małych stóp click-through i / lub robią przewody, jakie nie są użyteczne.

Tylko pewno się wydawać trudne, kierowanie promocji w sukcesach wyszukiwania opartych na pozycji jest rzeczywiście stosunkowo proste. Ten przegląd Google określa zasady i uczy, niczym go skonfigurować.
Powiedzenia o poszukiwaniu kiedyś tylko kilka linijek artykułu i adresu URL. W teraźniejszych czasach niektórzy nadal są, ale inne są znacznie dużo aktywne.

Ewolucja taż jest w olbrzymiej skali dzięki rozszerzeniom reklam Google, które pozwalają wydawcom odwołuje swoje wyszukiwanie ogłoszeń o takie dziedzinie jak stronach lokalnych, numery telefonów i pobrania aplikacji.

Dla średnich przedsiębiorstw, te "rozszerzenie" są ważne, ponieważ pozwalają one na dodatkowe funkcje, oprócz przekazywania informacji. Na dowód, rozszerzenie telefon pozwala użytkownikom wybrać prosto z informacji, rozszerzenie map wyświetla dokładną lokalizację, a rozszerzenie informacji można łatwo pokazać analiz i myśli.

Każdy spośród nich widać widocznie zwiększyć skuteczność swoich promocji w sieci wyszukiwania, zapewniając więcej kontekstu i idzie na lepsze zaangażowanie.

4. Nie chodzi ignorować Bing

Gdy chodzi o wyszukiwanie, Google często prowadzi w dyskusji z wycieczki na jego ważny wkład w rynku. Jest wtedy pomysł, oczywiście, ale to oznacza, że ​​reklamodawcy często przegapić szans z pozostałymi platformami, szczególnie Microsoft Bing.

Nie popełnij tego braku. W głównym kwartale 2014 roku dać na Bing wzrosła o 60% w ujęciu rok do roku. Czemu? Ponieważ sieć często ma mniejsze ceny CPC (czyli reklamy kosztuje mniej), a jeszcze oferuje unikalny zestaw narzędzi platformy zarządzania, jaki jest pod pewnymi względami dużo niż Google.

Ponadto, dzięki umowie o dostarczenie wyników dla Yahoo! i stały pogorszenie innych wyszukiwarek Bing ma obecnie wystarczającą skalę dla reklamodawców. W rzeczywistości, to wziął 24% wszystkich poszukiwaniu spędzić ostatni kwartał.

Uważając to wszystko sprawia, że ​​z pewnością co najmniej zbadania Bing podczas planowania kampanii. Pewno się okazać, że je mniej i zdobędzie rozszerzoną publiczność.
Co zatem istnieje śledzenie połączeń?
Mówiąc najprościej, stanowi wówczas twórz na marketingu online do pomiaru, gdzie telefony pochodzą. Idealnie śledzić źródła, działalności i wyrażenia kluczowe, które zamieniają się w sprzedaży prowadzi. Można i przyjąć wezwanie śledzenia krok dalej, integrując że śledzenie (poprzez API lub specjalnego kodowania) do CRM jak Salesforce. Poprzez zamkniętą pętlę, widać dokładnie, gdy jesteś kosztów internetowych marketingowy a co generuje dochód. Uwaga: żaden sposób nie jest jasny, szczególnie gdyby są zaangażowani ludzie. Dokładność każdego procesu śledzenia prawdopodobnie żyć zagrożona gdzie wymagana jest wejście człowiekiem.

Nie bój dynamicznych numery do testowania
Więc co narzekam na pamięci liczby dynamicznych? numery dynamiczne są wstawiane za pomocą JavaScript i analizy. Załóżmy, że prowadzisz działalność AdWords i używasz różne zwroty wyszukiwania (słowa kluczowe), aby przyciągnąć potencjalnych nabywców. Mienie z numerów dynamicznych pozwala śledzić, jakie słowa kluczowe zostały kliknął i powstrzymałam się w rozmowie telefonicznej. Stamtąd można tak ocenić skuteczność każdej zmiennej powiązanej spośród obecnym kliknięcia. Uzbrojeni w ostatnie reklamy można poprawić i opisać go.

Uważamy, że dużo klientów boi się używać numerów dynamicznych na prostej stronie internetowej. Główny powód? Obawa, że ​​mężczyźni przeszłości czy w perspektyw potrafią się mylić. Istotne jest, aby mieć, że ważna być silny numer telefonu zamontowana w zależności od centrum zwiedzających (np kampania PPC, Social Media poczta, bezpośrednie - jeśli ktoś szuka od marki firmy czy dużego adresu URL), a numer jest specjalnie to, co pojawia się domyślnie na własnej właściwości. Jeśli tak, zatem nie jest liczbą nieskończoną taktyk do wyboru, aby zwiększyć zainteresowanie i konwersja-od eksperymentowania z ostatnich sieci w punktu optymalizacji te propozycje. Więc, co chodzi skupić się na? Odpowiedź, oczywiście, zależy trochę od danej maszynie i formy. Chorując na wycieczce powyższe, nie jest systemem strategii SEM, który konsekwentnie opłaciło średnich przedsiębiorstw z upływem czasu. Oto pięć z tych taktyk, w przypadkowej kolejności: 1. Przed dokonaniem inwestycji, zoptymalizować swoją obecność w internecie Był okres, kiedy angażujące konsumentów za pośrednictwem cyfrowego potrafi być rozbity na płatnych i bezpłatnych wysiłków. Lepiej lub gorzej, że czas już przeminął. W współczesnym świecie rozmytych linii cyfrowych, płatne reklamy mogą powodować nieodpłatną zawartości (na przykład reklama graficzna z ankiety YouTube), a widzowie pisane w tryb naturalny może etapami być spełnione dopiero to, gdy wydawać pieniędzy na media (tj Facebook markowe stron). Istnieje zatem wyjątkowo ważne, jeśli należy o małe biura i SEM. Teraz, płatnych reklam wybierania są często połączone z treści, takich jak Google+ Local Pages i Strony Facebook, dzięki czemu "płatne" i "ofiary" niezapłacone cyfrowe głęboko ze sobą powiązane. Ze względu na ostatni fakt, zatem stanowi właściwe dla średnich firm, aby ułatwić ich inne organiczne obecnościami cyfrowych (strony internetowe, strony mediów społecznościowych Internetowe aukcje, etc.) przed wydając kolejne kapitały na płatnych mediów. Test / B ad kopię wakacje ukierunkowane przeciwko najlepsze rezultaty reklamy non-wypoczynkowego twórczej na szczycie pod względem ilościowym dokładne dopasowanie. Początkowo można zauważyć, że dziedzictwo, informacja nie święto, jest dominujący, ale miej CTR dla zmiany, aby zobaczyć, gdy docelowy konsument doskonali swoje zachowanie z całą potrzebę konieczności wypoczynkowego specyficzne. To jedyne przenosi się do miejscowości docelowych. A / B przetestować najlepszego stronę docelową non-Dom przeciwko stronie, która oferuje sezonowe bestsellery i sezonowy tematu. Oglądaj przeliczniki dla wskazania, że ​​przyszedł czas, aby przełączyć. Gdy zobaczysz zmianę wydajności w prywatnych badaniach wprowadza zmiany do reszty rachunek (odpowiednio). Masz znane z ubiegłego roku - go traktować! Najdoskonalszym sposobem, aby przekonywać się i rozwijać ma co zostało zebrane rano i ćwiczenia oryginalnych i ulepszonych strategii. Zacznij pociągając raportów skuteczności na moment wakacyjny - październiku, listopadzie i grudniu. Pull kluczowych wskaźników: wyświetlenia, kliknięcia, średni CPC, wydać, zlecenia, itp. Po osiągnięciu tych informacji, start Tworząc historię. Na jakim dzień, czy nawet bardziej ziarnista, w jakich godzinach ostatnich dniach stanowił znacznie dobra? Jaki czas zrobił szczytowego zapotrzebowania? Jak to szlak off? Za pomocą tabel przestawnych, wykresy, które pomogą sformułować swoją przygodę. Może znajdziesz kluczowy okres, kiedy konwersji rakieta (albo nawet spadła). Weź tego, co wiesz, w finału lepszego dostosowania strategii stawek dla bieżącego roku. Optymalizacja dla Mobile Więcej klientów niż kiedykolwiek bycia czasu na serwisach mobilnych. Optymalizacja również dla mobilnego wyszukiwania i bliski interfejs użytkownika mobilnego zapewnią pozytywne oddziaływanie strony, zachęcanie użytkowników, aby stać na dłużej w zajęciu oraz zwiększenie konwersji. Kiedy nadejdzie czas, bez szwu mobilne doświadczenia dużego będzie polecać użytkownikom dodać do własnych samochodów i wymeldowania. Kierowanie promocji w sukcesach znajdowania w oparciu o geografii jest niezmiernie ważne dla średnich przedsiębiorstw. Czemu? Z dwóch powodów: Po pierwsze, kierowania promocji w rezultatach znajdowania w oparciu o geografii jest o moc bardziej wydajne. Zamiast konkurować z pozostałymi reklamodawcami w obrębie (a nawet międzynarodowym) do dania z nieukierunkowanej reklamy, można zmniejszyć konkurencję lecz będzie po niektórych miejscach, co często bardzo redukując koszty. Po drugie, znacznie małych spółek są lokalne firmy, co świadczy, że reklamy nie są kierowane geograficznie są często mając złego publiczność. Może wtedy doprowadzać do małych stóp click-through i / lub robią przewody, jakie nie są użyteczne. Jednak pewno się wydawać trudne, kierowanie promocji w wynikach wyszukiwania opartych na lokalizacji jest niewątpliwie stosunkowo niskie. Ten przegląd Google określa treści i prowadzi, gdy go skonfigurować. Ogłoszenia o poszukiwaniu kiedyś zaledwie kilka linijek artykułu i adresu URL. W ostatnich czasach niektórzy nadal są, ale inne są dużo bardziej aktywne. Zmiana ta jest w prawdziwej ilości dzięki rozszerzeniom reklam Google, które ułatwiają wydawcom odwołuje swoje wyszukiwanie ogłoszeń o takie prac jak stronach lokalnych, numery telefonów i uzyskania aplikacji. Dla młodych przedsiębiorstw, te "rozszerzenie" są ważne, ponieważ uznają one na specjalne funkcje, oprócz dostarczania informacji. Na dowód, rozszerzenie telefon pozwala użytkownikom wybrać prosto z informacji, rozszerzenie map wyświetla dokładną lokalizację, a rozszerzenie informacji można bezpośrednio pokazać analiz i opinii. Wszystek spośród nich widać wyraźnie zwiększyć skuteczność swoich reklam w budowie wyszukiwania, dając więcej kontekstu i przystaje na swobodniejsze zaangażowanie. 4. Nie chodzi ignorować Bing Jeżeli idzie o wyszukiwanie, Google często dominuje w konwersacji z wskazówki na jego prawdziwy wkład w sektora. Ma zatem wzgląd, oczywiście, jednak toż oznacza, że ​​reklamodawcy często przegapić szans z pozostałymi platformami, szczególnie Microsoft Bing. Nie popełnij tego braku. W liczbom kwartale 2014 roku stracić na Bing wzrosła o 60% w otoczeniu rok do roku. Czemu? Ponieważ sieć często ma mniejsze stawki CPC (czyli reklamy kosztuje mniej), a też oferuje unikalny zestaw narzędzi platformy zarządzania, który jest pod pewnymi sensami daleko niż Google. Ponadto, dzięki umowie o danie produktów dla Yahoo! i trwały pogorszenie innych wyszukiwarek Bing jest już wystarczającą skalę dla reklamodawców. W rzeczywistości, to otrzymałeś 24% wszystkich chodzeniu spędzić ostatni kwartał. Biorąc to wszystko sprawia, że ​​z pewnością co najmniej zbadania Bing podczas organizowania kampanii. Potrafi się okazać, że je grosze i zdobędzie rozszerzoną publiczność. Co więc istnieje śledzenie połączeń? Mówiąc najprościej, stanowi wtedy panaceum na marketingu online do pomiaru, gdzie telefony pochodzą. Idealnie śledzić źródła, kampanie i słowa kluczowe, które przekształcają się w sprzedaży prowadzi. Można jeszcze przyjąć wezwanie śledzenia krok dalej, integrując że śledzenie (poprzez API lub specjalnego kodowania) do CRM jak Salesforce. Poprzez zamkniętą pętlę, widać dokładnie, jak jesteś kosztów internetowych marketingowy i co generuje dochód. Uwaga: żaden system nie jest doskonały, zwłaszcza jeśli są zaangażowani ludzie. Dokładność każdego procesu śledzenia pewno stanowić zagrożona gdzie chciana jest wejście człowiekiem. Nie bój dynamicznych numery do testowania Więc co stanowię na nauki liczby dynamicznych? numery dynamiczne są wstawiane za pomocą JavaScript i logiki. Załóżmy, że prowadzisz kampanię AdWords i bierzesz różne zwroty wyszukiwania (słowa kluczowe), aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Mienie z punktów dynamicznych pozwala śledzić, jakie słowa kluczowe zostały kliknął i zamknęła się w rozmowie telefonicznej. Stamtąd można tak ocenić skuteczność każdej zmiennej powiązanej spośród tym kliknięcia. Uzbrojeni w te rady można poprawić i ukazać go. Uważamy, że wielu mężczyzn boi się używać numerów dynamicznych na domowej stronie internetowej. Główny powód? Obawa, że ​​mężczyźni przeszłości czy w perspektywy mogą się mylić. Ważne jest, aby mieć, że można mieć silny numer telefonu umieszczona w relacje od centra zwiedzających (np kampania PPC, Social Media poczta, bezpośrednie - że ktoś szuka od nazwy firmy czy dużego adresu URL), a numer jest głównie to, co pojawia się domyślnie na własnej właściwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.